Konserwacja pojazdów

Odpowiednia konserwacja pozwoli stworzyć powłokę ochronną, która skutecznie zabezpieczy podwozie na kilka lat.

Konserwację najlepiej wykonać, gdy samochód znajduje się na podnośniku. Mamy wtedy nieograniczony dostęp do wszystkich miejsc, które muszą zostać zabezpieczone.

Proces konserwacji zaczynamy od demontażu nadkoli i wszystkich osłon w samochodzie. Następnie przy użyciu myjki wysokociśnieniowej KARCHER dokładnie czyścimy całe podwozie gorącą wodą. Konserwację rozpoczynamy po całkowitym wyschnięciu podwozia oraz zabezpieczeniu wszystkich elementów, które nie podlegają konserwacji tj. układ wydechowy, silnik, skrzynia biegów, hamulce a także karoserii przed zapyleniem.

JAK WYGLĄDA PROCES SAMEJ KONSERWACJI?

Konserwację zaczynamy od oceny stanu podwozia, a także czy nie ma ognisk rdzy oraz ubytków w płycie podłogowej czy podłużnicach. Jeśli takowe się znajdują, za pomocą profesjonalnego sprzętu zostaną usunięte. Jako profesjonaliści wiemy, że wszelkie ślady korozji trzeba usunąć do tzw. gołej blachy, aby problem nie powrócił. Kolejnym etapem jest zabezpieczenie oczyszczonych miejsc odrdzewiaczem, a następnie podkładem epoksydowym. Gdy podwozie jest w pełni przygotowane przystępujemy do ostatniego etapu - KONSERWACJI. Używamy do tego specjalnego pistoletu natryskowego, który umożliwia dostęp do newralgicznych miejsc. Główna warstwa ochronna tworzy elastyczną powłokę na podwoziu która jest odporna na uderzenia kamieni, wodę i inne zanieczyszczenia drogowe. Po zabezpieczeniu podwozia, wykonujemy zabezpieczenie profili zamkniętych.

 

Jako profesjonalny warsztat traktujemy każde auto indywidualnie, ponieważ samochód samochodowi nie jest równy.